Mioara Velicu Copii - Video Cutremurător Mioara Velicu Cu Ochii In Lacrimi După Ce A Ajuns La Familia Cu Zece Copii Sunt De Neimaginat Condiţiile In Care Trăiesc Spynews Ro

Videoclipul a adunat de la data publicării până în prezent 76677 de vizualizări pe youtube și 16803 vizualizări în siteul nostru. Mioara Velicu a marturisit ca de departe cea mai cumplita pierdere a fost cea a sotului ei care s-a prapadit mult prea devreme lasandu-i sufletul pustiit.


Sorin Filip Ai Copii Ai Bucurii Youtube

Mioara Velicu - Asa-i hora pe la noi.

Mioara velicu copii. Contează mult pentru noi. Pierderea lui i-a provocat artistei o mare suferinţă. Provine dintr-o familie modestă cu opt copii și spune că a moştenit talentul de.

Mioara Velicu a fost căsătorită cu Nicolae Martinescu cel care a încetat din viaţă anul trecut. Imi place foarte mult. Distribuiți la cel puțin trei prieteni cărora credeți că le-ar plăcea acest site sau.

De trei săptămâni jumate Mi-o intrat un junghi în spate Mi-o intrat un junghi în spate măi bădiță măi. Ascultă mai jos cântecul La colindat. Mioara Velicu Hora mea Moldovenescă.

Laura Lavric si Mioara Velicu - In duet live trandafir de la Moldova. Mioara Velicu cu Hora. Mioara Velicu Tora Vasilescu Stela Enache Elisabeta Lipă și Paula Rădulescu.

Ea a vorbit despre momentele grele din viaţa sa după moartea soţului la emisiunea Dincolo de aparenţe de la Antena Stars. Restul au plecat la Dumnezeu. Măicuţa mea a făcut opt copii.

Da o iubesc din toata inima ii stiu repertoriul de mic copil am admirat-o mereu si am invatat de la dumneaei sa ma simt libera in atitudini. Interpreta din zonă a dovedit o mare dragoste pentru folclor prin activitatea desfășurată. Și-a început cariera artistică în anul 1963.

Luni 27 octombrie 2014. Și am dat cu toate celea Să iasă junghiul din sale. Posted on February 13 2016 by Cantece Populare.

Mioara Velicu 75 de ani una dintre cele mai cunoscute și îndrăgite artiste de folclor își vede astăzi împlinită marea dorință de a avea cui să îi predea ștafeta pe plan muzical. De Grigore Sâmboan iun. Cu cine ne întâlnim în această săptămână la IERI-AZI-MÂINE.

A întâlnit un băiat pe scările bisericii iar povestea lui i-a frânt inima. Gala concertul festivalului de arta si creativitate a copiilor cu Genericul Un copil e o SteaVor sustine acest concert- Orchestralautarii și Maestrul Nicolae Botgros- Mioara Velicu romania- Igor Cuciuc- Ioana Capraru- Nicolae Ciubotaru- Lilia Roșca- Gheorghe Țopa- Anatolie Mîrzenco și alți interpreți îndrăgițiPunctul culminant al gala concertului va fi. Fragment din emisiunea O dată-n viaţă din 3 octombrie difuzată pe TVR1 în care Iuliana Tudor a pregătit o mulţime de surprize spectatorilor TVR1.

Mioara Velicu lacrimi amare pentru 10 copilași. Mioara Velicu Tare-mi place ca să joc. Acestea sunt personalitățile cu care vă așteaptă Corina Dănilă în această săptămână.

Am început să cânt din burta mamei cred că de foame. Various Artists Cristina Turcu-Preda Stefania Rares Nineta Popa Mioara Velicu Ilie Rosu - DRAG MI-E CANTECUL SI JOCUL - CD. Dumnezeu mi-a luat fiinte dragi pe parintii mei si pe sora mea dar barbatul meu mi-a rupt intr-adevar sufletul.

Ea a prezentat-o țării întregi pe talentata Georgiana Onuţi copilul-minune al Bucovinei. Mioara Velicu - Hora mea moldoveneasca. Nascuta pe data de 19 octombrie 1944 Mioara Velicu a crescut in satul Ireasca comuna Gohor judetul Galati.

Ai libertatea sa platesti in rate beneficiezi de promotiile zilei deschiderea coletului la livrare easybox retur gratuit in 30 de zile si Instant Money Back. Doar patru mai suntem. Melodii de muzică populară cu Mioara Velicu.

Mioara Velicu Si Benone Sinulescu-Anii S-Or Calatorii-CD. Doar patru mai sunt acum în viață împreună cu ea. 19 octombrie 1944 în satul Ireasca comuna Gohor județul Tecuci acum județul Galați este o interpretă de muzică populară.

Dumnezeu mi-a dat această voce minunată pe care o ofer celor ce vor să mă asculte. Vezi profilurile persoanelor cu numele Mioara Velicu de pe Facebook. Mioara Velicu - Trompeta.

Muzica populara cu Mioara Velicu din Moldova - melodii moldovenesti cu Mioara Velicu. Înscrie-te pe Facebook pentru a lua legătura cu Mioara Velicu şi cu alţii pe care s-ar putea să-i cunoşti. Liviu Vasilica-HaiHai Cu Tresioara-CD.

Mioara Velicu spune că a început să cânte încă din burta mamei sale și că a avut șapte frați. Mioara Velicu - Batuta Moldoveneasca. Daca pentru doamna Mioara Velicu acest duet este un vis implinit eu cred ca niciodata nu as fi indraznit sa visez la aceasta onoare aceasta bucurie de a canta alaturi de dumneaei.

Ulterior 1980-1996 se va angaja la Ansamblul Ciocârlia din București care aparținea Minsterului de Interne. Indragita cantareata a venit pe lume la data de 19 octombrie 1944 in satul Ireasca din judetul Galati intr-o. Cumpara Mioara Velicu Si Benone Sinulescu-Anii S-Or Calatorii-CD de la eMAG.

Mioara Velicu este născută în județul Galați și manifestă înclinații artistice încă de timpuriu devenind în jurul vrstei de 20 de ani solistă a Ansamblului Rapsodia Dunării din Galați. Marea doamna a muzicii populare romanesti Miora Velicu este o valoare incontestabila a neamului romanesc si un artist pentru care scena si publicul sunt cele mai importante valori. Populara Mioara Velicu Hora mea Moldovenescă.

Mioara Velicu - La nunta de gospodari. De luni până vineri de la ora 1600 la TVR 2 și TVR. Îndrăgita interpretă de muzică populară Mioara Velicu s-a născut la 19 octombrie 1944 în judeţul Galaţi.

Biroul Individual Notarial Maria Velicu are sediul în Calea Floreasca nr169 Clădirea IPA Corp P1 Biroul nr1 Parter Sector 1 București face parte din Camera Notarilor Publici București și își desfășoară activitatea în condițiile Legii nr361995 a notarilor publici și a activității notariale modificată cu completările ulterioare și în conformitate cu legislația. Mioara Velicu - Trompeta. Mioara Velicu a fost atât de impresionată de drama familiei lui Alexandru încât şi-a dorit să meargă în casa lui sărăcăcioasă.

Ați putea face o donatie. Mioara Velicu este o interpreta de muzica populara care promoveaza frumusetea traditiei folclorice romanesti. Mioara Velicu si-a inceput cariera artistica in 1963 la Ansamblul Folcloric Rapsodia Dunarii din.


Mărturisirea Cutremurătoare A Mioarei Velicu La 4 Ani De La Moartea Soțului Ei Lumanarea La Mormant Nu S A Stins Niciodată Libertatea


Catrina Folclorului Moldovenesc La Cantec și Poveste Tvr Ro


Imagini Cutremurătoare Mioara Velicu Lacrimi Amare Pentru 10 Copilași Video Antena 1


Mioara Velicu Isi Plange Sotul Neincetat Am Tot Ce Mi Trebuie Dar Daca Dumnezeu Mi L A Luat Pe El Nu Mai Am Nimic


Mioara Velicu In Lacrimi Mi Este Foarte Dor De Soţul Meu Trăiește Muzica


Fiica Si Nepotica Ei Nu Au Putut Cine Ii Implineste Visul Mioarei Velicu Exclusiv


Sotul Mioarei Velicu A Indurat Chinuri Groaznice Inainte Sa Moara Era Macinat De Boala Si Luni De Zile Nu A Mai Iesit Din Casa De Durere Wowbiz


Mioara Velicu Feciorii Nurorile Eu Sunt Mama Cu Feciori Official Video Youtube


Fiica Si Nepotica Ei Nu Au Putut Cine Ii Implineste Visul Mioarei Velicu Exclusiv


Mioara Velicu Despre Ultimii Ani De Suferinta Si A Pierdut Parintii Sora Si Sotul Moartea Lui Mi A Rupt Sufletul Video Wowbiz


Am Pierdut Un Copil Nimeni Nu A Stiut Ce E In Sufletul Meu Marturisirea Cutremuratoare A Mioarei Velicu La 4 Ani De La Moartea Sotului Stirile Kanal D


83ioqwio3s8g1m


Cine Este Copilul De Suflet Al Mioarei Velicu Ele Ro


Video Cutremurător Mioara Velicu Cu Ochii In Lacrimi După Ce A Ajuns La Familia Cu Zece Copii Sunt De Neimaginat Condiţiile In Care Trăiesc Spynews Ro


Mioara Velicu Poveste Cutremurătoare Ce și A Cumpărat Cu Banii Obținuți Din Cantări


Fiica Si Nepotica Ei Nu Au Putut Cine Ii Implineste Visul Mioarei Velicu Exclusiv


Onisnbw6ctug6m


Fiica Si Nepotica Ei Nu Au Putut Cine Ii Implineste Visul Mioarei Velicu Sau Cine Este Copilul De Suflet Al Mioarei Velicu


Povestea Dureroasa De Viata A Artistei De Muzica Populara Mioara Velicu Drama Nestiuta Din Viata Sa Buna Ziua Iasi Bzi Ro

LihatTutupKomentar